Kako da povećate prodaju u 2018. godini?

Početak godine je vrijeme kada većina poslovnih subjekata planira nove projekte, projekte koji će donijeti povećanje prodaje, ili zadržavanje postojećeg dobrog poslovnog rezultata.

Kada god imate neki novi projekat, uvijek u njega morate uvrstiti i marketing. Ako ste planirali proširenje asortimana proizvoda, treba vam reklama, ako ste planirali proširiti svoje usluge, treba vam reklama, ako ste novi na tržištu, treba vam reklama.

Trgovanje bez reklame je isto što i namigivanje djevojci u mraku.Ti znaš što radiš,ali nitko drugi to ne zna. Salvador Dali

Greške koje prave firme

Kod odabira prave reklame, i pravog sistema za reklamiranje, firme najviše griješe. To je greška broj jedan. Bez ikakvog istraživanja, i znanja odlučuju se sami raditi reklamiranje. I desi im da da utroše novac, a rezultata nigdje. Naravno, jedna od najvećih kočnica uspjeha je nestrpljivost. Mnogi misle da preko noći je moguće doći do rezultata.

Greška broj dva koju prave poslovni subjekti u marketingu je da misle da mogu prodati po principu “Ja imam proizvode, ti imaš novac, kupi mi ovo, pa da smo svi sretni i zadovoljni”. U današnje vrijeme, gdje su kupci sve više istraživači, gdje imaju široke mogućnosti tržišta proizvoda i usluga, sve je teže prodati.

Vlada mišljenje, da danas nije nikada teže bilo nekome nešto prodati prvi put, ali isto tako nikada nije lakše bilo nekome prodati nešto drugi put, tj. zadržati postojećeg kupca.

Prelazak sa tradiconalnog na savremeno reklamiranje

Posljednjih nekoliko godina, poslovni subjekti se iz tradicionalnih načina oglašavanja (TV, radio, novine, bilbordi…), sve više okreću novim, savremenim načinima oglašavanja na internetu, sa akcentom na oglašavanje na društvenim mrežama. Tu marketing, prelazi u digitalni marketing.

Radi se trenutno o najisplatljivijem, najpovoljnije, i alatu sa najviše mogućnosti, čija upotreba iz dana u dan raste sve više i više. Zato, nemojte čekati da vam konkurencija pobjegne u ovoj utrci, već sada počnite da se zanimate za digitalni marketing. 

Kako digitalni marketing može pomoći Vašem biznisu!?

Ako ste vlasnik nekog manjeg biznisa, neke start-up kompanije, nemate mnogo mogućnosti da plaćate velike marketinške kampanje. O angažiranju neke marketing agencije da i ne govorimo. Nemate mogućnosti, a trebate marketing? Onda jednostavno iskoristite mogućnosti koje vam pruža digitalni marketing. Napravite svoju marketing strategiju, odredite ciljeve, izdvojite budžet, i počnite da se promovišete i brendirate putem društvenih mreža. Bitno vam je da imate zanimljiv  sadržaj, koji ćete da dijelite svojoj ciljanoj skupini (to su ljudi koji su potencijalno zainteresovani za vaše proizvode ili usluge). Pratite rast Facebook stranice, statistike kampanja, optimizujte kampanje koje vam troše mnogo resursa i slično. Kontinuiran rad mora donijeti rezultate. Ne očekujte preko noći uspjeh!

Ako ste student, počnite učiti digitalni marketing!

Ako ste student, prvenstveno ekonomije, poduzetništva… ili bilo kojeg drugog fakulteta, a interesuje vas marketing, onda ne zaboravite na digitalni marketing. Zašto je jako važno da student poznaje digitalni marketing. Danas, sutra kada završtite fakultet, kada bude aplicirali za radno mjesto, imat ćete poslodavcu pokazati šta znate, šta ste radili. To može biti presudno da upravo vas zaposli. Sigurno se sada pitate ali za koga da radim marketing na društvenim mrežama. Ako imate nekoga u porodici, ili od prijatelja da ima neki biznis, ponudite mu da mu vi BESPLATNO nekoliko mjeseci vodite kampanje, a da on sredstva izdvoji samo za oglašavanje. To će vam dobro doći kao dobra praksa, koju ne morate da plaćate. Ako budete na pravi način to radili, onda vam se to sve zajedno može i isplatiti.

Gdje i kako naučiti digitalni marketing?

Da biste se oglašavali na društvenim mrežama, prije svega morate poznavati društvene mreže i oglašavanje na njima. Danas na internetu postoji mnogo edukacija, kako besplatnih tako i plaćenih. Postoje i kursevi digitalnog marketinga, koji se održavaju u tradicionalnoj varijanti, u učionicima, i oni su sigurno najbolje rješenje za osobe koje žele učiti digitalnig marketing.

Autor teksta: Admir Velić, vlasnik COVER Agencije za digitalni marketing